2007年5月20日星期日

激正嘅SAMMI演唱會

終於睇完SAMMI演唱會啦,只得兩個字形容~~激正!

由唱第一首歌開始,我已經HIGH哂,一邊跟住唱,一邊拍支棒棒,拍到最後嗰PART支棒棒都已經俾我拍到冇晒氣啦!真係都唔知自己做緊乜......超HIGH呀!

成晚個氣氛都真係好好呀~~慢歌有慢歌正,快歌有快歌HIGH....當SAMMI講到佢父母嗰PART時,真係好感動。

不過都有少少失望,就係竟然嘉賓係張敬軒....我個人都佢真係唔係太喜歡佢。不過算啦,嘉賓都係D過場位!但都有個驚喜...係握手後,SAMMI叫左阿嬌上台一齊唱多得他,我個LULU妹真係開心都爆(因為佢好鐘意阿嬌),不過真係估唔到阿嬌又唱得幾好...

最後...唱都差唔多十一點三左右就完場,冇ENCORE。

當D燈開晒時,我地個個都係咁嗌,希望SAMMI再出嚟唱,但最後都等左成十分鐘,SAMMI都係冇出嚟ENCORE,真失望....

真係好想SAMMI快D再開呀...好想再睇呀~

沒有留言:

發佈留言