2007年5月21日星期一

難受

激死我啦~

之前要請一日假,都已經左問右問,個感覺真係唔好太好(PS:我已經係封信寫左個原因!),要我地留番學校假先放...依點我明白,但平日總有一兩日會突發事要請假,洗唔洗要令人難受呀!

都唔知到時我結婚嗰幾日要請假點算...真係好煩!

今日因屋企少少事(PS:我係有講乜事),想請一個鐘頭假,都只係一個鐘頭.....點解都要咁呀~

我唔係有事,我都唔請啦~我自己已經冇晒心情,點解仲要咁呀!平日要我地早返遲走都冇計(係冇得計),真係好唔開心。

雖然最後到俾我早,但個感覺好難受呀~

依家我唯一可以做嘅就係忍..忍...忍!除左依點,真係唔知可以用乜啦!

沒有留言:

發佈留言