2007年5月6日星期日

想當年嘅相片

因為今日媽咪係佢個床下低換季,所以我可以趁依個機會拎D細細個嘅相出嚟,睇吓有乜相識合做成長DVD嘅相嘛!(因為我地D相都係放晒係佢個床下低)

原來我地真係好多相,不過最多嘅就係我個LULU妹,佢有成3大本相簿呀,可能佢係最細,個個都成日同佢影相。

我自己啦~~我成日以為自己好多相,點知原來都唔係好多。因為媽咪話我細個時影相係一件好貴嘅嘢,同埋嗰時係興影幻燈片,所以就算影都係影幻燈片相,所以相紙就比較少啦!

我地一路睇相,媽咪就一路講依張幾時影、依張又係邊度影、相中個BB係邊個(因為我同細路個BB樣真係好似呀),真係好開心,諗番起好多細個嘅嘢呀!

依張相我係其中一張最鐘意嘅相,係唔係好CUTE呢?原來依張相個頭髮陰係我有份自己剪呀!係唔係好有大師級技巧呢?

媽咪話依張相我嗰時趁佢掃緊地嘅時間,自己拎把較剪剪左一大半,我仲好叻冇剪親手呀!不過剪完之後就俾媽咪罵同佢埋我執番少少手尾呀!

雖然係咁,我都有找左成三十幾張細個相出嚟,到時等埋大肥豬一齊睇先再決定用邊幾張啦!

不過亦都有一個難題就係....大肥豬因為佢屋企係好似唔興影相,所以佢好似有冇細細個嘅相。到時真係唔知點好啦,或者我地放少D細個相啦!

沒有留言:

發佈留言