2007年5月5日星期六

又嚟買新香水

剛剛我路經莎莎嘅時候,俾我見到ANNA SUI又有新香水出啦!

今次支香水又係以Dolly Girl做主,名為巴黎戀愛。紫色洋娃娃樽,好CUTE呀。佢個味都好清花香味,真係好正呀!作為一個ANNA SUI香水嘅忠實FANS,我當然唔理三七二十一就買左一支啦!

雖然我屋企D香水真係未用晒(因為我已經買齊佢之前所有款式),但又真係忍唔到手唔買呀!

大家睇吓我嘅新全家幅,係唔係好似有少少敗家呢?(成日話要慳,但又買買咁多香水未搽晒!)

ANNA SUI嘅香水樽真係支支都好靚,唔知點解佢近依一兩年個樽都係差唔多,只係改吓個顏色同公仔,真係想佢出多D唔同款啦!不過到時又到我銀包大出血啦!

沒有留言:

發佈留言