2007年5月2日星期三

又有新野用


今日食完飯陪媽咪去吉之島買嘢,原本都冇諗住買嘢,不過行到SOFINA,見到小花豬推介嘅超級防晒,咪入去睇吓啦!

當我試上手嘅時候,真係幾好,唔笠都幾爽,最好就係可以當埋DAY CREAM用,仲有50度防晒。對於一個早上超趕時間嘅我,真係幾慳時間,仲可以一舉兩得。我見依家用緊嗰支都差唔多用晒,加上又唔係咁貴(只係$250),所以就買左嚟試啦!另外我又買左佢嗰支洗面CREAM,我剛剛用完,都幾好用呀!

試多幾日睇吓個效果,如果OK我都打算轉吓依間。因為我依家用緊都係冬天嗰時買,夏天用好似笠左少少,同埋以日本牌子嚟講又真係唔係咁貴!

 

沒有留言:

發佈留言