2007年5月12日星期六

小禮物的煩腦

我都曾經去過一D朋友仔嘅婚宴,見到好多客人都冇將D小禮物拎走,就算係拎番屋企,都係擺一排就會唔要。(我自己都試過,因為有D真係唔太實用呀!)

我覺得好似好浪費左一對新人嘅心思同金錢,所以我一早已經決定唔會送小禮物。(當然大肥豬同我媽咪都好讚成我依個做法,因為我地已經會係帖度俾回禮利事,可以慳番D買小禮物錢去做其他嘢呀!)

但依家好似送小禮物已經成為一個指定動作,如果我唔送,會唔會俾人笑呢?會唔會俾人話我地做唔足呢?會唔會俾人話我地CHEAP,連依D野都冇?

真係好多問題....但諗深一層,就算真係送,總會有D衰嘅親戚朋友左彈加彈,一定有唔滿意。

我真係15/16,正所謂送又煩,唔送又煩....都唔知點好啦!

不過我都係應該唔送多啦~~點解我要因為就佢地而改變自己初衷呢?

 

沒有留言:

發佈留言