2007年5月1日星期二

蜘蛛俠3

蜘蛛俠3今日正式上畫,所以我地一家人先睹為快,去左睇兩點半。唔知係唔係第一日關係,我地都要坐前五行,真係利害。成套戲播足兩個半鐘,真係抵睇。

當蜘蛛俠同D壞人打交嘅場面,真係好緊張,我自己都睇得好肉緊,仲有幾次都叫左出嚟,真係有少少失禮呀!

我覺得今集同上兩集都係差唔多,一樣咁好睇。不過...唯一唔係咁鐘意就係蜘蛛俠個朋友為左救佢而死左,嗰場真係有少少感動呀!同埋有少少部分好似冇交代得好好,可能都係為下集做引啦!真係希望可能快D有第4集,不過好似要等2010年呀!

計吓..我都有好耐冇入過戲院睇戲,對上嗰次應該係上年嘅『龍虎門』。因為我成日覺得D電影兩三個月後就會出DVD,如果真係想睇,不如買碟啦,好似抵D嘛!

睇西片仲耐,我唔係咁鐘意睇西片,因為我自己英文唔係太好,所以有時要追字幕睇,但有時字幕太快睇,得會都幾辛苦,所以次次睇完嘅時候都會有少少頭痛。所以有時大肥豬有D西片想睇時,我都會叫佢約朋友睇,我唔去啦!

但唔知點解...我對蜘蛛俠真係情有獨鐘,次次蜘蛛俠上畫嘅時候,我都主動話要想去睇。對上嗰兩集都係我話要入戲院睇,完場時又冇頭痛....真係奇怪啦!

沒有留言:

發佈留言