2007年5月17日星期四

心癮

為左要做個又靚又FIT嘅新娘,基本上已經戒食好多零食....朱古力、糖、薯片、甜野等等.....我都好耐冇食啦!

對於我依隻為食豬都幾辛苦,有時見到人地食,都真係好心思思去食呀~~不過為左靚都要忍啦!

唔知係唔係已經習慣左,依家都唔係太心掛掛去食零食,但唯一一樣野我戒唔到就係 - 檸檬荼(仲要係維他牌)

我都可以話係檸檬荼怪,由三年前開始,我基本上都係每日一包,有時仲兩包呀!但因為大肥豬覺得我飲得太狼死,同埋冇益,所以趁我依家要減肥,就要我戒.....

我最叻嗰次係試過有一個多星期冇飲過,之後....頂唔順偷偷地買一包嚟飲,嗰包真係最好味呀!

依家...我又開始要迫自己唔好飲,都已經好幾日冇飲過,所以檸檬荼癮又嚟啦!

不過我真係要迫自己唔好飲,希望真係可以戒左佢啦!

真係唔知點解,一日唔飲就好似成身唔舒服,依D唔知係唔係叫心癮呢?

 

沒有留言:

發佈留言