2007年5月9日星期三

黑仔王又嚟啦

今日再一次證明我係超級黑仔王啦!

我地依間新校舍已經運作左都有一年多,上年十一月係我第一次困LIFT,估唔到半年後嘅今日,我又再一次經歷依個情況。上次都好,有個老師陪吓,今次仲要係得我一個人,真係好驚呀!

當部lift停左係度嘅時候,我真係好驚,好驚一個人嘅感覺。個一剎,我個腦都真係一片空白,乜都唔知,只係不停按個警鐘。不過好在好快就有同事應我,都定左少少,不過都係好驚。

等左約3分鐘左右,部lift又無端端行番,仲落左地下,我一見度門打開,就即刻衝出去,企左係度行唔到,因為對手同腳都麻痺晒.....等左一陣,慢慢就行番入office。

坐左一陣,成個人定番再開始做嘢啦!

點知...部lift放左我出嚟嘅時候,部lift又正常番。D師傅嚟check,又話冇問題。

真係唔到你唔信,成間學校都只有我困過兩次lift,真係黑呀.....依家真係好怕再搭lift啦!

沒有留言:

發佈留言