2007年5月22日星期二

請不要落雨

點解依幾日不停落雨呀~~真係好唔開心呀!

死啦~~好擔心呀!下星期就去影婚妙相,好驚會落雨.....冇得去影相呀!我又唔想分兩次影,好麻煩呀!依家都要睇吓環境,到24號試衫時同佢地SALES姊姊傾吓,再唔係就要改期~~

但我又唔想....我好辛苦先可以請假,如果有乜問題,我都真係唔知點算好,都唔知再可以BOOK幾時去影。要再請假又唔知得唔得、遲影又怕拎唔切相做DVD,總之好似好多問題.....

不過,仲有一個星期,可能依幾日落晒雨,都時冇問題呢?

唔諗啦~~希望唔好有D乜問題,可以順順利利去影相啦~

容許我自私少少講:
雨落埋今個星期就好啦~~太陽伯伯下星期二一定要出嚟呀!俾我係一個天朗氣清嘅環境影靚靚結婚相呀!

 

沒有留言:

發佈留言