2007年5月22日星期二

自來雀仔

頭先當我係廁所開始洗面就FACIAL之際,我睇到一D『吱..吱』聲,開頭以為係電視D聲啦,點知隔左一陣LULU妹好大聲叫左一聲『嘩~~有隻雀仔飛左入屋呀!』因為我好驚,所以第一時間關左廁所度門,唔敢出嚟,只係大聲叫出佢地快D捉走佢。

隻雀仔仲飛左入我同LULU妹間房,飛左去LULU妹張床度呀!(好在唔係我張床~~)

依個時候,神勇嘅LULU妹同爸爸一齊捉隻雀仔,佢地都攪左一陣...終於都捉到隻雀仔。爸爸話隻雀仔應該係出世冇幾耐,因為佢D毛仲未出齊呀!

當隻雀仔放番出去窗口時,唔知佢係唔係太驚恐,佢冇即時飛走,仲留左係我地個窗台花盆一陣呀!

係依個時候...安全晒我先肯離開個廁所,出去睇隻雀仔.....(自己真係冇用,LULU妹仲大膽過我!)

原本都想影張相同依個客人留念,不過一拎相機出嚟,佢就飛走左啦!

沒有留言:

發佈留言