2007年5月4日星期五

『超』衛生嘅7-11

今日冇帶飯,所以要去商場食LUNCH。當我食完飯再去7-11增值嘅時候,竟然見到一個奇景。

話說我一入到去7-11嘅時候,已經聽到好嘈嘅BB聲,開頭都冇為意係乜事。

等左一陣,見到一個小朋友(我估佢讀緊幼稚園),手拎一個公仔玩具糖(可以吹出BB聲,又有糖食嘅玩具),一邊吹同時又四周走,完全冇大人睇住佢。由於太嘈,所以好多人都好留意佢(包括我啦)。

可能我地個個都望住佢關係,有一個7-11職員出嚟同個小朋友講:衰仔,唔好玩啦,放番低啦!

之後佢竟然將個玩具好順手地放番係陳列品位置,仲完全冇清潔過,尤其係吹出嘅位置,嗰小朋友吹過一定好多口水啦,但佢完全冇抺過...真係好唔衛生呀!

因為時間關係,我睇唔到事件嘅結尾,唔知個小朋友係唔係個職員嘅親戚。

但佢嘅行徑真係唔係好得,點可以將其他人玩過嘅嘢,完全唔清潔就擺番出嚟買呀!

我覺得真係好誇張,攪到我都有少少怕去依間買嘢呀!

 

沒有留言:

發佈留言