2007年5月11日星期五

改日子過大禮

過大禮日子其實都煩左我好耐,不過依個日子係我媽咪個朋友幫佢攪(佢都可以話係做擇日嗰行)。佢幫我選左係11月21日過大禮。

當我知道過大禮後唔夠一個星期就結婚,我已經話根本就係派唔切帖,想選過第二日。但可能係朋友關係,佢唔想再煩去幫我再選過另外一日呀!(我係有依足個金額俾利是呀)

之後同媽咪傾開,佢話唔介意我地自己睇通勝選個好日提前派帖,但照用番11月21日過大禮。因為我地都有睇通勝睇過佢幫我選結婚同過大禮嗰日,真係好日。

我當然唔想啦~~因為好多人都話一定要過左大禮先可以派帖,吉利D嘛!不過除左依個辦法,都冇其他啦.....

不過....事情係兩日前又有新轉機啦!

因為前兩日,媽咪陪契大佬去一間廟宇探一位師傅,佢地傾開結婚問題。就叫我媽咪最好跟番傳統,過左大禮先派帖。佢仲即場幫我再選個另外一個日子。

經我同大肥豬傾過之後,我地都決定跟嗰位廟宇師傅個日子過大禮,嗰日就係11月11日,仲要係星期日,真係開心晒。又可以跟番傳統做,又可以有多D人幫手,同埋又唔洗煩請假呀!(因為我請假真係好麻煩呀!)

 

沒有留言:

發佈留言