2007年5月30日星期三

向羅浮宮出發

尋日去羅浮宮影相,真係可以話好..好...玩呀!

因為前日嘅天氣同埋仲有少少緊張(都唔明白點解仲會緊張,都唔係第一次影結婚呀!),所以訓得都唔係咁好。因為怕對眼會有訓唔醒嘅腫,所以我尋日七點幾就起身。起身第一時間就去睇吓個天氣,好在..都陽光普照。之前就去煮早餐蛋俾自己食,之後又 FULL左個眼凍袋,希望對眼會太腫啦!之後就係地鐵站join埋大肥豬,向羅浮宮出發~

去到時間剛剛好九點鐘,唔洗等太耐就去左二樓準備化妝轉衫。

依個時候我就開始化妝,大肥豬就自己揀禮服。佢揀左一件銀灰色揀禮(原本可以揀白色呀~~不過佢話上次影左好多白色,所以今次唔揀呀!),真係俾佢激死..不過最緊要就係佢鐘意啦!另外仲有一套基本嘅黑色禮服,不過原來依件係唔包背心,最後要我地加$180先可以UPGRADE呀!不過為左靚都要加,依度就係唯一唔開心嘅地方呀!

講番我化妝先,好在BOOK到LING幫我化,我先拎左新天地影過嘅造型俾佢睇,佢就話幫我整過其他款唔好相同。因為我好唔鐘意將D頭髮札起哂(好老嘛!)所以佢幫我整嗰三個造型我都好鐘意呀!一D都唔老,仲好可愛呀!(真係唔知醜,自己讚自己)。LING又好細心幫我化妝,尤其化對眼(因為我大細眼得好緊要),所以對眼真係化左好耐呀!當然化都我好靚啦!我又覺得佢地好好,可以俾好多首飾、頭飾你自己揀(新天地嗰次係佢地安排,冇得揀呀!)

化好晒妝就開始影相啦!

今次幫我地影相係SK,佢未開始影時,就解釋我地聽點影最靚,又問我地最鐘意邊個景..感覺上好接受我地嘅意見呀!首先我地係去影大堂,我最鐘意係大堂影,所以都影左好多呀!影完之後,換衫去影花園啦,開始有D攪鬼動作,又V手勢、又跳躂腳..有一張仲要錫錫呀(嗰時真係好尷尬呀!),總之好多古怪動作啦,但都好好玩,我地仲影得好開心。助手阿清又非常好,一見我個頭紗移位(要姐手臂嘛!),即該幫我整番好呀!不過唔知影出嚟個效果好唔好啦!係臨影完花園之前,SK問我仲有乜想影,我就同佢講我好鐘意個千秋,所以佢又即刻再同我去影多好幾張。

之後換衫影民族,不過今唔係SK幫我地影,另一個攝影師(唔記得乜名,但佢好似係專負責影民族),終於都俾我影到中國衫啦~~(上次都好想影,但大肥豬唔鐘意呀!)不過因為件衫真係好厚,好熱~~所以都冇乜心機影呀!

係我地影完民族衫嘅時間,一上到二樓就見我媽咪呀!原來佢怕我地冇野食,專登買D三文治我地食,真係好感動呀~因為之前佢已經話今次唔會陪我去影相,所以都冇諗過佢會嚟呀!我地就陪媽媽傾左一陣,食飽飽先再影過呀!

換埋最後一件婚紗,去個小園影埋少少外景。佢地又好好呀~上次新天地連外景都唔俾媽咪睇我地影呀~今次阿清見行行吓唔見左我媽咪,就專登去大堂叫我媽咪睇我地影呀!

去到我好鐘意嗰部電單車呀~原本我都只係好小鳥依人伏係度影,後來我叫SK幫我影左張好型嘅動作,(諗起都好好笑呀~~唔知影左會係點呢?)影左一陣,又番去二樓影室內景啦!今次真係超開心,因為終於可以影BEAR BEAR景呀!影埋就依個..終於都影完晒啦!

唔覺已經成6:30,真係快活不知時日過呀!落埋妝換番衫就走啦~媽咪都等埋我地先一齊走呀!

因為真係時時刻刻都有職員係你附近,所以真係唔可以偷影呀!

我約左6月10號睇相,希望影出嚟都OK啦!不過經過上次經驗,真係唔敢抱大太期望,真係好怕希望越大,失望越大呀!平常心啦~不過都好心急呀!

沒有留言:

發佈留言