2007年5月8日星期二

都係整唔到

我成日都好想係婚宴嗰晚整三個DVD播:一隻係係成長DVD,依隻一定要整啦!另外兩隻係我嗰兩輯婚紗相嘅DVD,因為我唔打算放D相簿出嚟俾人睇,所以想係入席前,輪流播晒我地D靚靚婚紗相。

個問題就嚟啦~~因為我酒樓同攝影公司分別包我一隻DVD,即我自己要另外整一隻呀!

之前問過同事,可以用VideoStudio 10這個程式做,我亦曾經試過整,可以話算識,但真係好簡單嗰隻。

我依兩日都好俾心機再慢慢美化佢,不過...真係好唔得呀,完全都唔似人地整嗰D咁靚。整極都整唔到,真係有D想放棄呀!媽咪已經叫我唔好再自己整,叫我拎去俾人整呀!

我依家都唔知點好啦!又好想自己整,一嚟可以有感情D,二嚟又可以慳番少少。但我整到咁簡陋,到時真係會俾人笑呀!

有冇朋友仔可以幫吓我,或者有冇其他SOFTWARE可以容易D整,唔該教吓我呀!

再唔係,知唔知邊度有得整,不過要又平又靚又正呀!

沒有留言:

發佈留言