2007年5月5日星期六

點解咁多人

今日陪媽咪出銅鑼灣拎部 DV去整。我記得大約一年前都拎過部DV去時代廣場整,我今次未又再去嗰度整啦,點知去到先知道原來間公司搬左,攪左都成半個鐘,又打電話又問人,先知原來佢地搬左去對面大廈。

都好到最後都拎到去整...依家要等一個星期先知部機乜事。不過原來我地過左保養期,要俾$250 CHECK機費,到維修師傳睇完之後再報價睇吓維修零件費幾多。我覺得好似唔係太值,不過媽咪話睇吓先,如果太貴先唔整,費時浪費就機哦!

唔知係唔仲係5.1勞動節假期關係,成條街都迫滿晒人。入去店舖嘢,你周圍都係人,仲要係個個都係操流利嘅普通話,真係有少少覺得好似係自己返左內地呀!係依個情況吓我都冇乜心機再行啦!

見佢地好多個都係一袋袋咁拎,都好可以振興香港經濟嘛!

沒有留言:

發佈留言