2007年5月16日星期三

婚宴音樂

原來結婚嗰日係需要好多歌仔,好似成長DVD、婚紗相DVD、進場、上乳豬、敬酒同送客,原來都係需要歌仔,所以依排都開始又聽歌又睇歌詞,選定D到時用。好在...我都已經好初步定左幾首歌,等大肥豬聽完再決定用唔用。

除左依D,仲有一D歌係要用嚟席上播,等客人冇咁悶,尤其我唔打算玩GAME,好似好需要喲!

首先多謝小賢介紹左佢個LIST俾我,真係好多好歌呀!所以我剛剛找吓自己D珍藏CD,睇吓再有冇好歌可以加入個LIST度啦!

竟然俾我找到樣好野,就係一隻宮峪駿電影嘅PIANO音樂。

我特然間諗到,有D朋友仔話播純音樂會好D,唔知如果嗰晚播依隻PIANO音樂碟好唔好呢?

如果可以好,我又好想找DISNEY嘅純音樂嗰晚播,因為DISNEY音樂好似浪漫D.....同埋我兩隻婚紗相DVD都已經決定用DISNEY呀!

 

沒有留言:

發佈留言