2007年6月16日星期六

行吓MEGABOX

今日放假又冇乜特別野做,所以就同媽咪兩個人傻吓傻吓去行九龍灣個新商場 - MEGABOX。

一去到九龍灣地鐵站,就已經見到好多MEGABOX嘅宣傳,仲有免費穿梭巴士去呀,真係好似幾好呀...

可能我地都好早去啦,所以就唔係太多人行。不過...唔知係唔係仲係新啦,又好多鋪位都仲係裝修整,有D裝修味都幾濃呀!或者因為我有鼻敏感,所以對依D味都幾辛苦呀!

我地行左佢地個大型SHOP(唔記得左叫乜名),真係好多野睇,好似一個大型超市,乜都有得買....仲有少少似外國FEEL呀~~行多一陣,都好似冇乜特別野睇,之後就走啦...

當我地行番去大堂時,我見到有兩隻BEAR BEAR(唔知佢叫乜名呀,有冇人可以話我知呢?)係度同人影相呀!我當然唔執輸,衝去同佢地影相啦!

哈哈~~今日依兩張相係我最好嘅收獲呀!好在我將上次信用咭換左部相機成日放入手袋度,如果唔係就冇左今日依個機會呀!

沒有留言:

發佈留言