2007年6月20日星期三

南瓜炒肉片

哈哈~~上個星期偷懶左,冇學煮餸,俾大肥豬話我冇恆心,所以今日又要學煮新餸,叻番一次先得!

依個就係今日學嘅餸,就係南瓜炒肉片啦!

南瓜....我真係好鐘意食呀!記得之前都唔係好鐘意食,不過有一次係個酒樓食飯試過,就真係愛上左食南瓜呀!但就一定要煮得好『林』先至係最好味。

之前媽咪煮親南瓜,我都叫佢煮『林』D,不過次次都俾媽咪話煮得太『林』就唔好食~~

今次係我煮,就係我話事啦!哈哈~~我當然係煮得『林』少少,真係好好味呀!(又係度自己讚自己,真係唔知醜啦~~哈哈!)

不過原來南瓜都幾難整,削佢個皮真係好難呀,因為個皮又厚又實....都幾難切呀!

今次我都覺得自己整得OK,係後尾落多左少少水,好似個汁好左D。

下次我一定會跟進番依個問題,改善一吓,等我可以煮個十全十美嘅靚餸!

沒有留言:

發佈留言