2007年6月3日星期日

買結婚介指

仲有六個月嘅今日係乜日子......哈哈~就係我地個結婚嘅大日子啦!

不過...諗諗吓,時間真係好似過得好快,睇睇...好似仲有好多野未準備好,真係好怕會唔夠時間呀!

另外,自己又仲未有心理準備去做一個好老婆,始終要去照顧成個家嘅大小事務,真係要趁依半年好好學習,希望到時真正可以成為一個賢妻啦!

係今日都算一個重要日子,我地又做左一樣重要野啦~~~~~就係買左對結婚介指呀!

靚唔靚呢?我就覺得簡簡單單得嚟又有少少款,最好就係我同大肥豬都戴得好睇呀!

原本我地都冇PLAN今日買介指呀!只不過係見今日有時間,帶媽咪去佢相熟金鋪買佢嘅生日禮物!

我地每年都會買一個嗰年嘅生肖擺設俾佢,雖然依家個金價真係好貴,但我地都會堅持買呀!當我地睇完D金豬擺設同訂左個公仔之後(因為個金價好貴,所以要訂做呀!),我地就見到有好D鑽石介指,開頭都係打算八卦一吓。

點知...大肥豬就睇中左幾對介指,試戴之後覺得都OK!我地見個價錢都OK,加上媽咪又幫親開,再有折扣,所以就決定買依對啦!

唔好睇佢唔係太公司出品呀,佢地有好長細嘅介紹~粒石幾多份...係乜料做,都好似幾專業呀!我上次去PN睇過,都冇咁詳細介紹呀!

因為我對介指要改細,所以要等下星期先有得拎呀!

佢地仲話幫我地刻埋名,個SALES姐姐仲話一般結婚係要係女裝刻大肥豬個名,男裝刻我個名。開頭我都覺得好娘,唔係太想。不過見大肥豬好似都好LIKE,同埋個姐姐話刻完即係代表『你心中有我,我心中有你』意思。

最後,都係照佢安排嚟刻名,依家諗起都好似好SWEET呀!

 

沒有留言:

發佈留言