2007年6月11日星期一

病病病

今日都唔知仲乜,個頭同隻眼都鬼死咁痛,真係~~~攪到冇晒心機做野呀!

最痛都係我隻左眼角呀!成日都好似有D野『吉』住你,但我係鏡度左睇右睇,又好似冇野,只係紅左少少,睇唔到有D乜野,摸隻眼角又好似有粒野係入面呀~~好煩呀!

點解頭痛?可能尋日去睇相途中落大雨,我就淋濕左少少,之後又入到羅浮宮涼左成兩個幾鐘冷氣,可能就係咁,有少少中招啦!

不過,媽咪話可能我頭髮厚,依排又差唔多日日都扎馬尾,俾條馬尾扯住成個頭,所以就攪到頭痛啦!唔知係唔係真呢?但依家咁鬼熱,扎起D頭髮冇咁熱嘛!

唔理係邊樣攪到我頭痛,今晚真係要食粒感冒藥同早D訓先得啦!

沒有留言:

發佈留言