2007年6月7日星期四

唔係好老實

之前係美容院JOIN左10次個PLAN,我今日都做到第七次啦~~點知個FACIAL姐姐今日係成個過程都不停係度SELL,又話依幾次都用左通淋巴方式幫我按摩...又話佢地入左部新通淋巴叫我試。我已經唔理佢,但仲不停係度SELL...真係好煩呀!攪到我想訓吓都唔得呀!

依樣都唔係最唔老實....

當我地做完FACIAL之後,要係我張會員咭,同佢地張FACIAL紀錄咭大家簽名作實。

點知...嗰個FACIAL姐姐一見我張會員咭之後,就話:好似上兩次都冇簽名哦~今次應該係最後一次啦!

聽完之後我就即刻對清楚所有日期係佢對我地兩個張LIST度(因為我係新JOIN,其實明眼一睇,就已經睇到大家都係簽左七個名啦!),同佢對得好清楚之後,大家再確定做左幾多次!

我次次做都有係自己本記事簿MARK低係第幾次,所以我係知道自己做到幾多次,所以佢一講我真係打個特~~最大問題係,上次做完FACIAL之後,佢又係咁講,又係話張會員咭冇簽名。

一次就可以當係睇漏眼,但連續兩次~~佢係有心定有意記錯呢?

媽咪話佢唔老實,都唔知係唔係想扼我兩次FACIAL呀!

諗起真係嬲呀!

沒有留言:

發佈留言