2007年6月10日星期日

羅浮宮睇相

今日終於都睇左羅浮宮嘅相版啦~~我地去睇相都陣容強大,媽咪、嘉汶表妹、契嫂一齊去...可能我地真係太多人,所以個SALES姐姐都係我地揀相時冇乜點理我地,等我地慢慢揀。

可能經過上一次新天地嘅經驗,我真係唔敢有太大期望呀!話雖如此,但終於都有少少緊張,希望可以影得靚嘛!

當我地睇到D相時第一個感覺就係點解D相板會係正方形?不過個SALES姐姐話係咁,所以冇理佢繼續揀相啦!

原本我最鐘意嘅第一個造型同大堂景,影出嚟個效果唔係咁好,所以都揀得唔係太多。到第二個造型都幾好,可能係園景,我鐘意依D感覺啦!到最第三個造型,依個係我影嗰時都唔係太鐘意,反而影左出嚟個效果就係最靚,所以就揀得最多。

最有驚喜就係個民族服裝,真係冇諗過影出嚟都幾好,我地仲揀左嚟做油畫呀~(因為覺得上次已經用左婚紗相做油畫,今次可以用特別少少呀!)

經過我地二小時四十五分嘅作戰,我地終於都要左52張相。唔知算唔算多啦~~

不過...原來有人陪睇相真係幾好呀!當我已經俾個SALES姐姐圍攻時,好在有嘉汶表妹幫我同個SALES一齊計,仲幫我計到最抵,真係叻女呀!仲有契嫂又不停叫佢送野!真係要唔該晒佢地呀!

依家又要等到九月先有得拎呀!

借左幾張相版出嚟,俾大家睇吓我地靚唔靚呀!雖然我SCAN得唔係太好,不過睇住先啦!

第一個造型↓

第二個造型↓

第三個造型↓

民族服裝↓

沒有留言:

發佈留言