2007年6月14日星期四

媽咪生日會

今日我地去左CEO NEWAY幫媽咪慶祝生日呀~~大家都玩得好開心,不過有一樣唔係太開心就係,原本我地係BOOK左六點,不過可能我地塞車,遲左去到,個職員就話二樓所有房都FULL左(因為自助餐SET左係二樓),要將我地間房安排上三樓。我地覺得真係好唔方便,所以咪同個職員傾啦,點知個職員好似講到係我地遲到所以先冇二樓房,真係有少少掃興呀!

講番D野食先,上次都幾好款野食,但今次真係差好遠呀~~D野食真係又唔多款,又唔多出成日都係飯、麵...連蛋糕都冇乜,真係差左少少呀!可能唱K都唔係志在食野啦!不過今日真係好多人,都唔明白點解星期四都咁多人....

雖然係咁,大家都玩得好開心!我地都唱左好多歌,好在有好多新歌我都識歌,原來我都唔係太OUT,原來我地個個都識唱糖心首主題曲,真係笑都傻左呀!

我仲玩都連鞋都除埋,成個人都企係張梳化度,真係痴痴地呀!

到切蛋糕就個個都同媽咪一齊影相,我當然有份啦!

大合照~~睇吓我地個個都幾開心!

最後飲香檳...我當然同大肥豬影番張合照啦!

我地都玩到差唔多十一點先走呀~~

雖然唱K媽咪都唔係太適合佢玩(因為媽咪知我地個個都鐘意唱K,先提意去CEO),不過今日見媽咪都玩得好開心,我都開心!

沒有留言:

發佈留言