2007年6月12日星期二

病都古怪過人

今日放工媽咪陪左我去左睇醫生啦!

可能我放工早啦~所以完全唔洗等就可以入去見醫生,仲要唔洗十分鐘就見完,真係快呀~~

一入到去醫生就將我兩隻眼都左照右照,佢話我眼就冇事,只係眼皮發炎,好少事....但我同佢講話真係好痛,仲痛到連眼尾都開始痛。點知個醫生只係叫我唔好咁緊張,眼皮發炎係好少事,食藥就OK,不停叫我放鬆呀!之後我叫醫生睇埋我D頭痛同感冒啦!

其實我唔係緊張,只不過我都唔知眼皮發炎係乜,之前都未試過,所以問多一兩句啦!

話就話冇事,但佢竟然收左我$190,仲要得好少少藥....真係好貴呀!

不過,鬼叫個病都古怪過人喲!眼皮發炎????真係聽都未聽過呀!

沒有留言:

發佈留言