2007年6月9日星期六

與小賢的約會

今日係我第一次真真正正約BLOG友仔見面,仲約左出嚟食LUNCH~~個主角就係~~小賢!

講真~~我同小賢都好似好有緣份呀!記得當我仲諗緊第二次婚紗相去邊間影時,咁我就冇意中去到小賢個BLOG睇佢D靚靚結婚相,就係咁我地就開始互相係對方個BLOG留言....之後又開始傾MSN啦!

開頭為因為大家同樣係今年結婚,所以有很多共同話題啦!之後傾傾吓,原來我地好多地方都好似呀~~又係SAMMI FANS、工作地方又差唔多、又成日都係太古城出沒......所以我地就越來越好傾,我都已經當左佢係我個好好嘅朋友,仲安排今日嘅約會呀!

雖然我地係第一次見面,但係就一D生疏嘅感覺都冇,仲有一個好似識左好耐,總之有一種好親切嘅感覺啦....小賢真係好好人,又好NICE,仲好瘦呀~(真係勁羨慕呀!)。我知佢尋日唔舒服,但都堅持今日個約會,真係好感動,好在今日見佢地好番好多,如果唔係我就會好內疚呀!

係成個過程入面,我地都傾左好多野,又傾計大家結婚野...小賢又教我整網頁,仲俾左佢個婚網個DEMO我參考,話如果我真係整唔到,佢可以幫我呀~~真係好開心呀!

最衰就係我要趕住番工,如果唔係仲有排傾呀!

係我番到公司先醒起唔記得左照番張合相呀~~真失敗!

不過...唔緊要,我諗我地一定會好快再有約會,到時真係要傾番餐飽同埋影番張靚相呀!(好在....我今日都勁多粒粒,影左出嚟都唔靚,等我下次靚靚先影啦~~)

沒有留言:

發佈留言