2007年6月13日星期三

師奶仔本色

六月對我嚟講,係一個好重要嘅月份,因為係我一生兩個最重要嘅人生日呀!就係...媽咪14號生日,大肥豬就係15號,真係幾橋呀!

唔止呀!佢地連個名都好似,大家都係姓吳,三個名中只係中間個字唔同,真係幾有緣呀!

我地往年都係一家人去酒樓食飯幫媽咪慶祝生日,但今年媽咪竟然話想去卡拉OK玩,仲話計起上嚟去K自助餐仲抵過去酒樓,所以我地就決定幫佢去CEO NEWAY慶祝啦!

我就剛剛打左訂位啦!原來生日嗰日係可以減一個人頭錢,仲有個蛋糕送呀~

於是我諗諗吓~~係哦,大肥豬都係跟住嗰日生日,唔知可唔可以減多個人頭錢同送多個蛋糕呢?所以我就再打電話去問吓....個職員話,因為我地有成10個人去,可以扣多一個人頭錢,不過蛋糕都只得一個。

嘩!聽到之後覺得好開心呀!因為可以慳多一個人頭錢,覺得好似好抵呀!

之後我將依個好消息話俾媽咪知,佢竟然笑我越來越似個師奶仔咁慳家呀!(唔知媽咪係讚我定彈我呢)

死啦.....我都覺得自己越來越似個師奶仔,成日都要計吓邊樣抵,有時睇中左D衫都會唔係好捨得去買(俾係以前就立即買左啦!),真係唔知依D都可以話係好事呢?

沒有留言:

發佈留言