2007年6月19日星期二

十年回憶展

今日係端午節,先祝大家端午節快樂!

因為我地屋企做節關係,所以冇同大肥豬去街街,各自留係屋企等食飯!

媽咪預備好晒今晚D餸之後,見有時間,就捉左我地出去太古城行街街,主要幫LULU妹買波鞋啦!

可能係假期關係啦~~真係好多人呀!間波鞋店都迫滿晒人,我地都等左好耐先有人幫我地。不過...唔緊要,仲好呀~~可以等我地慢慢揀呀!

買完波鞋之後,我地見太古城中心有一個叫做十年回憶展,有幾個展覽都幾得意呀!我....當然又唔浪費依個影相嘅機會,同媽咪、LULU妹影左好幾張相啦~

哈哈~~我真係好鐘意影相呀,仲唔放過任何一個影相嘅機會呀!我都覺得我傻傻地呀!

沒有留言:

發佈留言