2007年6月16日星期六

遲送的媽咪禮物

雖然媽咪嘅生日係星期四嗰日,但我同大肥豬要係尋日先可以將份生日禮物送俾媽咪呀!

之前都提過,因為我地每年都會送生肖擺設俾佢,依家個金價真係好貴,金鋪職員話冇放太多公仔款式,要訂做呀!

原本媽咪都叫我地今年唔好送,留番D錢攪結婚嘅野。但我地都一致反對,因為冇理由為左自己野而唔送生日禮物嘛,所以我地都照樣訂做啦!

之前都有叫佢地盡趕係14號拎,不過到最後都係趕唔到...真係有少少唔開心,好在媽咪都唔介意。所以要等到尋日先有得拎呀!不過都係遲左一日,仲要係大肥豬生日嗰日送,都好似都有番少少意思!

依份就係我送俾媽咪,係唔係好得意呢?佢叫做『寶寶豬』,斤兩都唔輕呀~~不過唔緊要,最緊要就係媽咪鐘意嘛!見佢收到時個開心樣,都值呀!

越睇隻豬仔真係越覺得好得意呀!我仲幫佢影左一輯沙龍呀~~

依張係唔係影到好似豬八戒呢?個樣又好似奸奸地,但又笑得好開心....

睇吓佢個身~~~好肥呀!好大個肚DUM呀!

沒有留言:

發佈留言