2007年6月18日星期一

行吓街有平野食

今日放工陪媽咪去銅鑼灣覆診,我地見完醫生之後,見仲有少少時間,所以就去宜家行吓啦!

行左一陣,媽咪就買左幾把較剪,因為媽咪話佢地D較剪好好用,所以次次都買幾把,收埋佢慢慢用,所以攪到屋企成日有好多較剪呀!

當我地走嘅時候,見到佢地有個小食部,佢地D野真係好抵到你唔信呀!一個大熱狗$5.00,爆谷$3.00,仲有雪糕都只係$2.00.....真係好抵呀!佢地D熱狗仲好香,見好多人都食,攪到我真係好想食呀,不過因為約左爸爸食飯先冇食呀!

最後我地都抵受唔住引誘,每人叫買左雪糕食啦!

支雪糕又香又滑,又有好濃牛奶味呀!真係好好味呀!(我好耐都冇食過雪糕啦!)仲好味過7仔同麥當當嗰D呀!最好就係真係好抵呀~~二蚊雞....真係好正呀!真係強力推介呀!

真係估唔到宜家除左買傢俱之外,都仲有又平又正野食呀!

沒有留言:

發佈留言