2007年6月22日星期五

嘅開心但擔心

首先講左件開心事先啦!

真係替小賢開心呀~因為佢今日好順利咁上網拎到個註冊籌,仲要係2號籌呀,真係勁呀!希望小賢到時可以順順利利咁揀到個好時間啦!

就係依件事,令到我自己都好開心啦~~可能見到個朋友順利整好一件重要事啦!同埋好似對自己到時拎籌個信心大左(我成日都好擔心BOOK唔到個註冊處呀!)。因為今朝我都有份幫小賢手打電話去婚姻註冊處拎籌,發覺原來都好容易打通,個程序都好簡易,加上聽小賢講上網登記都唔難。我估到我要拎籌時個問題都應該唔大,應該都可以拎到好籌呀!

擔心就係,睇番小賢個經驗,佢要結婚前3個月去註冊處交擬結婚通知書。睇番我自己個時間,12月3日前3個月就即係9月3日啦,咁就大件事...因為依日就係開學日,係依個情況吓老細都應該唔會俾人請假,如果冇得請假,我又點交擬結婚通知書呀!

平日請假都已經咁難,你仲要係開學日請假咪仲死!如果係,到時唯有預早同佢講我要去攪結婚野,希望佢可以放我一馬啦!冇理由為左依個原因而唔去攪註冊呀!(我地決定只係註冊處註冊,因為大肥豬覺得去註冊處好D呀!)

真係好煩,又好擔心呀~~唔知點好呀!

 

沒有留言:

發佈留言