2007年6月4日星期一

充滿父愛嘅大肥豬


話說個契大佬個仔仔~章章,係好怕羞同慢熱,每次都要WARM-UP一段時間,到差唔多走嘅時候先可以同我地玩。

不過唔知點解尋晚佢地上嚟食飯嘅時候,章章好快就好熱情起上嚟,仲同大肥豬玩呀!又抱起佢,又捉住佢,睇見都真係覺得攪笑!我見依個情景好好,所以就影低佢啦!睇吓佢地兩個都笑得幾開心!(章章平時都唔鐘意影相呀~影得咁正經相真係好難呀~)

食完飯,佢地又佢地傾計,我地就入左房玩。大肥豬同章章玩得都傻左呀!因為大肥豬訓左係我張床度,點知章章又禽左上大肥豬個身上面,不停係度『支』佢,後來..仲係度強吻大肥豬~~成個場面真係好好笑呀!

睇見大肥豬同章章玩得咁開心,我真係好難想像佢第日同自己個仔玩成點呀!

沒有留言:

發佈留言