2007年6月20日星期三

糖糖又一靚傑作

尋晚臨訓同 糖糖 傾左一陣MSN,之後佢又SEND左個FILE俾我。

打開嚟睇~~~只能講一句:嘩!好鬼靚呀!好鬼鐘意呀!

我仲立即幫個我BLOG同部電腦換左做WALLPAPER呀!

糖糖成日都幫我整野,真係又要我內疚啦!

講真,識到佢真係我嘅幸運之一(不過可能係佢嘅不幸,成日都要幫我整野~哈哈!),佢成日都唔覺唔覺就幫我整好多野俾我結婚用,又Q版公仔啦、靚靚效果相啦。佢知我整唔到婚紗相MV,就立即叫我俾晒D野佢幫我整。因為整嗰D真係好浪費時間同心機,但糖糖都真係冇要求咁幫我整,所以真係既感動又開心但又內疚呀!都唔知點報答佢好啦~~我一定會請佢食番餐好好好豐富嘅LUNCH,同真係要再一次錫啖佢先得啦!

有時諗,其實我都唔係真係好黑仔呀!係屋企有媽咪同大肥豬錫,佢公司又有糖糖依D好同事關心,係BLOG又識到好朋友,所以...上天對我都真係唔差啦!

雖然可以有時會係某方面真係唔係咁開心,但有咁多人錫我同關心我,都夠啦!

沒有留言:

發佈留言