2007年6月15日星期五

好冇品呀

尋晚因為玩得太開心,所以攪到好夜先訓得著....所以今朝就唔知醒,攪到我又要用最敗家嘅交通工具 - 搭的士返工啦!

因為我地屋企附近係冇的士站,所以就好自然係街口等車啦~~

話說有一部的士駛向我面前,我當然係揚手等佢停啦。個司機叔叔都好好人停左係我前少少,仲打開門等我上車。係依個時候,竟然有個男人跳左上車,仲好惡好大聲話:我等左好耐,依部車係我呀!之後...我就只好目送個衰人部的士走。不過....好在轉個頭就有車,我又可以冇大遲到,咁都冇咁激氣!

嘩~~聲到個衰人講吓....真係成個人傻左,唔識得俾反應。點解會有D咁嘅人呀!我等車時明明成條街都係得我一個,都唔知佢係邊度走出嚟,仲要咁大聲話人,依D人真係好冇品呀!

如果你真係有急事,同我講嘛,我就一定會讓呀!仲乜要靠惡呀!唔通依家真係要惡先得....

沒有留言:

發佈留言