2007年6月23日星期六

又係我問題

今日我地學校開小一新生家長會,作為一個小小嘅書記,當然冇乜特別工作,只係留係校務處STAND-BY。

原本都冇乜問題,一路都好平平淡淡,點知到差唔多完嘅時候,就有遇到件衰事,真係激死我啦!

個家長會係四點鐘左右就完結,之後家長就要攪一輪出年嘅校服、校車登記......等等。

係依個時候,有一個家長衝入嚟校務處 ,話佢係剛剛嚟冇開到家長會,要我講番晒家長會講過D乜同派個D乜,等佢知道哦!

因為我成個下午都留左係校務處,當然唔知係講過乜,同老師又冇同我地講過內容係乜。所以我唯有好有禮貌同家長講:唔好意思,因為我冇去聽到個會,所以唔係太清楚講過嘅內容,不如你出去問吓D老師,睇吓佢地可唔可以幫到你。(因為出面有好幾位主任級老師企左係度)

點知...個家長又係度罵:又係你地D老師叫我入嚟,依家又叫我出去問,究竟你點呀,你點做野呀?

聽完真係火到嚟埋,但又唔可以話番佢。我就立即請個工友姐姐叫個主任入嚟同番個家長講啦!嘩~~個家長真係....一見個主任入嚟,個態度就180度改變。

當個主任處理完個家長之後,就問我乜事,好在個主任都好好人,知道係乜事,仲話唔係我問題,叫我唔好埋佢。

好在依個主任明白事理,如果換左第二個,又一定話係我錯呀!

雖然,個主任冇話我,仲明白我處境,但都真係好鬼嬲呀~~點解D人變面咁利害呀,真係唔夠一分鐘,個面口就可以有咁大改變呀!

仲有...點解一有問題就入晒嚟找我地呀!我地雖然係最前線,但唔係最多資料呀~~有好多野其實我地都唔知呀!唔好成日都係咁啦!

沒有留言:

發佈留言