2007年6月29日星期五

咁都有野送

大家都知結婚真係要用好多錢呀,用新咭簽,可以一舉兩得,既可以攪到結婚野,又可以有新禮品用。

我地之前見匯豐同東亞信用咭有迎新禮物送,所以我地咪都申請啦!經過我地又買介指,又俾婚紗錢,仲有買D濕碎野...我地已經好快咁拎左兩部相機啦!(哈哈~~真係都幾肉痛呀~~大出血呀!)

跟著嚟緊我地要去係八月俾酒樓第二次訂,所以都睇吓有冇新信用咭有迎新好禮品啦!又可以換D禮物嘛!(自己都覺得好師奶仔呀!)

不過依排都真係好靜,冇乜好野送。

之後係永隆銀行見都有把電風扇送,睇個樣都好似幾OK,可以留番第日屋企用,所以尋日就去左拎FORM填好晒,叫媽咪今日幫我去交表啦!

點知...媽咪打電話同我講,幫我交完表次後,個職員話送左張$50百佳COUPON俾佢,話唔知乜野宣傳....真係好攪笑呀!

張COUPON當然送左俾媽咪,等佢去行超市買野啦!

唔好理佢乜原因啦,最緊要就係有野送嘛!哈~~哈~~哈~~~

 

沒有留言:

發佈留言