2014年3月1日星期六

試食:沙嗲軒 - 海南雞飯

1 MARCH 2014(SAT)

今次有幸得到TRY IT嘅試食安排,可以同糖糖去北角城市花園酒店嘅沙嗲軒做試食專員呀~
Picture

城市花園酒店我都嚟過幾次,不過次次都係食自助餐,所以都冇試過自助餐以外嘅餐廳。

我地今次係負責試食嘅就係沙嗲軒特別推出Tasting Menu,包括海南雞飯、雞肉及豬肉沙嗲、肉骨茶、星洲蘿蔔糕及馬六甲椰汁西米布甸~
PicturePicture

我地BOOK左6:30PM,不過食客就唔算多,整體上環境佈置都好簡約又清靜,座位與座位之間都非常十分寬敞,令我們坐得很舒適~
Picture
Picture

係佈置方面,值得一題就係種左好多好靚嘅植物,雖然係靚,不過我對依啲植物就興趣不大。但反而糖糖就勁愛,不停影影影呀~
Picture

講返正題先,今日我地嘅餐牌~ Picture

等左大約二十分鐘左右,我地嘅食物就送到啦。睇個賣相都好似唔錯哦~
Picture開餐啦~
Picture

肉骨茶 - 可能我個人比較喜歡飲,所以我又覺得都幾好飲,非常香濃又香材料味,好有風味呢!不過我就覺得完全唔熱,我個人又鐘意飲熱湯,所以依度就扣少少分啦~
Picture

星洲蘿蔔糕 - 基本上係由蘿蔔糕再配以雞蛋、蝦、蔥、肉碎等炒成,都可以食得到蘿蔔糕味道,但我又覺得油左啲啲,所以驚喜不大~
Picture

豬肉沙嗲 - 肉有一啲乾唔夠鬆軟,所以唔算太吸引。不過個沙嗲醬就唔錯,好香嘅花生味~
Picture

海南雞飯 -  海南雞已去骨,食起上嚟都好方便。雞肉都好鬆軟,好滑口,所以都唔錯,只係覺得只有四件好似少左啲,我地女仕們都算可以接受,但男仕一定唔足夠啦!飯質方面,我又覺得比較乾身,同埋味道較淡~
Picture

馬六甲椰汁西米布甸 - 依一個可以話係我全晚覺得最驚喜之作,因為真係覺得好好食,西米好有口感,再配上一種類似椰子糖嘅味道,又唔算太甜,真係強烈推介呀~
Picture

整體上我覺得整個餐最大問題就係個份量同埋熱度需要關注啲,因為份量真係細左啲,如果一位男仕嚟食,一定唔飽呀!

另外,可以因為係套餐關係,送到我們枱上都已經唔算熱,到我地一道道咁食時,真係餸都凍晒,完全影響食慾啦!如果可以第一道咁送上,等我地可以熱騰騰咁食,相信效果一定好好多呀!

沒有留言:

發佈留言