2014年3月16日星期日

叻叻豬

12 MARCH 2014(WED)

小小豬终於做到叻叻豬,因為可以克服到飲奶樽仍個心癮,可以乖乖地用杯杯飲奶啦~
Picture

其實早係大半年前,我地都好想同小小豬戒奶樽,不過都係得個諗字,每日早晚我地都仍然好習慣地用奶樽開奶。

但小小豬都已經三歲半人仔,成日用奶樽係會對語音發展唔係咁好,所以我地真係要的起心肝同小小豬槭甩佢。

我自覺成個過程都有少少變態,不過為左小小豬,所以都真係要硬住頭去做。

開始摵甩行動之前約一星期,除左出街可以用水樽之外,平時係屋企都要小小豬用杯飲水,次數方面都幾密,同埋要次次清哂杯入面啲水,總之就要佢多用水杯啦!

其實成個過程我會好多謝腸胃炎嚟探小小豬,因為腸胃炎嗰幾日,小小豬又唔可以飲奶奶,就趁佢病好之後,渴左奶幾日,就係依個時間開始摵甩啦!

坦白講,開頭小小豬都唔多肯,真係可以話喊住飲。見佢邊飲邊喊邊叫媽咪個可憐樣,都有一刻心軟。不過心諗為左小小豬,真係要強硬,所以佢唔飲哂杯奶我都唔會睬佢。

小小豬都算幾大奶癮,加上又冇飲幾日,所以CC氣都會喊住同我飲哂。第一日都用左成大半個鐘先飲完,相同分量平日唔洗十分鐘就KO啦!

之後嗰幾日都係喊住飲,不過就抗拒程度明顯一日比一日少。或者小小豬明白一個道理,知道抗拒係冇用,所以乖乖就範...哈哈哈!

到左今日,小小豬终於係完全冇扭計情況下,開開心心咁飲奶啦~
PicturePicture

雖然小小豬用杯飲奶都可能係算遲,有啲小朋友兩歲未夠就已經可以做到,不過每個小朋友發展唔同,唔可以作比較。

但係成個過程,小小豬都只係用左五日就可以乖乖開心地用杯飲奶,所以係我地心目中小小豬都已經係叻叻豬啦!

沒有留言:

發佈留言