2014年2月28日星期五

Kiwi BB

27 FEBRUARY 2014(THU)

今日行過生果店,見到啲好特別嘅生果,所以就買左一盒返屋企俾依個為食嘅小小豬食啦~
Picture

依啲咪就係奇異果BB啦~
Picture

三十蚊一盒,一盒二十粒都冇,雖然好似係唔多抵,不過我都係第一次見(可能係我大鄉理),又覺得好得意,所以都買左一盒啦~
Picture

同平時食開嘅奇異果相比,又真係好BB呀!但其實你問我,如果只係睇個外表,真係估唔到佢係奇異果,因為冇左奇異果啲特式,就係啲毛毛啦~
Picture

切開一半就知道係奇異果嚟啦!依啲BB除左頂頭嗰粒細粒粒之後,基本上全粒都可以食呀~Picture

第一次食嘅小小豬好似充滿疑問咁哦~
Picture

經我解釋同示範之後,睇吓佢食得幾滋味~
PicturePicture

我自己就覺得都唔錯,粒粒都好甜,不過唔知係唔係我依盒太熟,所以入口就有好淋嘅口感,依度就扣左啲啲分啦!

但亦都係因為依個淋嘅口感,所以小小豬食左碗仔入面嗰幾粒之後就話唔食,仲同我講啲大Kiwi好食啲哦(佢當時個樣真係好認真,真係俾佢笑C呀!)

沒有留言:

發佈留言