2014年3月15日星期六

試做:Lumiere 肌源再生專家1550nm肌源細胞再生療程

11 MARCH 2014(TUE)

早係上星期三,我又學人扮吓BEAUTY BLOGGER,去左Lumiere 肌源再生專家,體驗1550nm肌源細胞再生療程~
Picture

老實講,我啲皮膚都唔係太好,尤其係鼻翼兩邊,啲毛孔粗大都真係幾利害,都怪細個時自己唔識保養,加上又懶懶地做療程,再因年紀開始大,所以依家都冇乜點可以改善。

當收到Lumiere 肌源再生專家邀請試做1550NM 肌源細胞再生療程時我都好期待,希望可以運用1550NM光學刺激膠原蛋白逐漸,由皮膚底層開始,徹底解決毛孔粗、肌膚粗糙及鬆弛下垂等問題

Lumiere位於時代廣場對面的金朝陽中心,交通地點都十分方便。而且環境十分雅緻,整個環境都以白色為主,感覺真係非常整潔,絕對可以放心呀~
Picture

坐左一陣,職員就俾左俾資料我睇,等我知多啲Lumiere 肌源再生專家療程嘅資料,之後亦都需要填寫皮膚資料,以增加治療師對我皮膚的認識,作初步嘅了解~
PicturePicture

治療師帶我地了見面室,先為我細心了解我現時的皮膚狀況,之後再用儀器替我進行專業及詳細的皮膚分析,從而選擇合適的療程~
Picture
PicturePicture

如我自己如期一樣,兩頰及T字位的毛孔情況比較嚴重,治療師話我應該係底層的膠原開始流失所造成嘅影響,所以會幫我處理依兩方面問題。

治療師之後帶左我入去舒服嘅房間就開始療程啦~
Picture

治療師先替我潔面,然後塗上舒緩藥膏,蓋上保鮮紙敷約十五分鐘,感覺冰涼都好舒服呀~
Picture

之後就利用1550nm光學以微細聚焦光束,在面頰及鼻子位置,一下一下的像針拮的感覺,刺激底層膠原蛋白,細胞收到再生訊號後,進行自我重組及修復,製造大量膠原蛋白,令其自動收縮及扭緊,使細胞再生~
Picture

治療位置即時泛紅~
Picture

之後塗上礦物油,再以儀器刺激表層膠原蛋白,今次就以拖拉的方式進行,大約一至兩分鐘便完成,療程中會有少許痛,不過對於怕痛的我,都尚叫做可以接受呀~
Picture

最後敷上保濕面膜,整個療程就結束了~
Picture

一般做完美容療程,頭髮都一定會好鬆散,Lumiere都好細心,有一個位置可以整理好先離開呀~
Picture

治療師話治療位置因為由底層做起,所以療程後連續三天要多塗保濕精華及做濕面膜,以令肌膚保持最佳狀態。此外,毛孔要等七日後先會出現最佳狀態

為左要變返做靚太,所以我地好乖乖依照治療師的說話每晚都濕面膜,希望快啲可以同皮膚補水。

第一天回到家發現毛孔都仍然粗大,治療師話係會有依個狀態,因為剛做完療程令毛孔係會脹大的(希望唔好嚇親大家啦)~
Picture

第三日開始明顯毛孔係細左啲,尤其係鼻頭位置,都好似明顯細左呀~
Picture

到了第七日,感到面額毛孔都有微細了,而且仲覺得療程那兩個位置都覺得滑左呀~
Picture

治療師話毛孔需要三次療程才會得到完美的緊緻效果,第一次做都感覺有少少改善,所以真係好期待之後的療程呀!

現在大家都可以用優惠價$380試做一個部位,最多可以試做2個不同部位,優惠期有限,大家有興趣就快啲去FACEBOOK(www.facebook.com/lumierehk)或電話2126 7576預約及查詢。

 

 

More information :
LUMIERE肌源再生專家的公司
電話:2126 7576
地址:香港銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心12樓01-02室 Website : www.lumiere.com.hk
Facebook : www.facebook.com/lumierehk

沒有留言:

發佈留言