2014年3月2日星期日

掃貨...圖書

2 MARCH 2014(SUN)

原本今日有好節目,不過因為小小豬病左未好返,所以邊度都冇得去,乖乖留係屋企啦!

不過, 塞翁失馬焉知非福,就係因為今日我地全日都係屋企,到左夜晚就同小小豬去行吓商場等佢唔好成日困係屋企。就係咁,小小豬就大豐收,買左好多圖書呀~
Picture

原來三聯做緊特價,買圖書有八八折呀~
Picture

一向大肥豬對買圖書俾小小豬都唔會手軟,因為我地真係好想培養小小豬有一個好好嘅閱讀習慣,所以除左平日都成日去公共圖書館借啲唔同種類嘅圖書之外,都會買啲返屋企等小小豬擁有。等小小豬鐘意時就可以成日去圖書架,同時都培養吓佢個自學習慣。

今次我地買左七本圖書,三百蚊都唔洗,真係好抵呀~
Picture

其實依一SET圖書我都想買好耐,當然故事都係啲好簡單嘅,我地平日都已經成日講嘅故事,同埋細嗰一SET啲插圖真係唔係咁靚。

不過我睇中嘅就係因為包埋一隻CD~
PicturePicture

CD入係以普通話講故事~
Picture

平日係屋企我地都成日同小小豬講故事,但由於小小豬嗰學校語境係以普通話為主,坦白講我地嘅普通話都真係有限公司,平日同小小豬溫習都係聽住學校派嘅兒歌CD。講故事又真係好少(好似係冇試過)以普通話嚟講,所以就想買啲普通話講故事嘅CD,咁等小小豬可以聽多啲嘛!

買完圖書就即刻要大肥豬講故事,睇佢一見到有咁多新圖書幾開心~

PicturePicturePicture

BED-TIME STORY開始啦~
Picture

雖然有左CD講故事,不過我地都係會由大肥豬講故事為主,增加親子時光嘛!

等大肥豬將CD轉一轉啲程式,慢慢咁係日常生活加添 CD STORY-TIME俾小小豬聽啦!

沒有留言:

發佈留言