2014年3月17日星期一

窩心豬

12 MARCH 2014(WED)

我成日都話小小如果唔扭計發忟憎嘅時候,都係一個人見人愛嘅小朋友,一個傻傻的攪笑㨾又真係幾令人開心~
Picture

隨著小小豬越來越大個仔,佢就越來越識關心人,亦即係越來越識睇人微頭眼額(即係觀察力強左)。

今日亦都因為小小豬嘅觀察,令我好窩心,覺得小小豬又大個仔左啦!

事緣我接完小小豬放學之後,因為頭痛冇乜心情,所以都冇好熱情咁同佢邊行邊傾,唔知係唔係小小豬都覺得唔對路,所以放學全程都好合作仲勁乖。

就係返到屋企樓下,小小豬就同我講⋯⋯

豬:我想媽咪開心...媽咪唔開心呀!

我:唔係...媽咪頭痛唔舒服,所以咪唔精神!

豬:呀!(好大聲)唔得呀,要精神呀,你返屋企要即刻食藥,後瞓覺瞓醒就好返!

返到屋企,依個傻豬仔就即刻變身管家仔,鞋都唔除,就即刻帶我去拎藥食,要我即刻去去瞓覺,仲唔俾我去煮飯,真係俾佢笑C呀!

小小豬真係大個仔,開始懂得關心人,雖然只係簡單幾句話,加埋佢嘅行動又確實真係幾窩心,簡直係殺C我呀!

不過,請容許我貪心啲,希望小小豬唔好只係我唔舒服時先展示佢窩心一面,平日都做多啲,等我冧多啲啦!

沒有留言:

發佈留言