2014年3月9日星期日

試用:kid2youth M2 兒童人體工學系列套裝

7 MARCH 2014(FRI)

早係一個多星期前,我幫小小豬收到一份好好嘅禮物,依份禮物其實大肥豬都考慮緊買唔買,所以大肥豬收到都不知幾開心呀!

依一份就係FreeMAX出品嘅kid2youth M2 兒童人體工學系列套裝~
Picture

其實自小小豬開始做功課時,我地都已經考慮買張好少少嘅枱俾佢,希望由依家開始好好培養小小豬嘅書寫習慣同坐姿,因為坐姿正確,對視力同脊椎發展都係好重要。就係我地正在考慮時,收到依一份禮物,真係可以話係絕對合時呀!

人體工學椅最特別嘅重點就係椅背上面,因為上面有身高標示,可以配合小朋友嘅身高調整至最舒適的高度~
PicturePicture

腰部位置會有微微的凸起,用嚟支撐腰部,使小朋友的腰脊挺拔、完全乎合人體工學呀~
Picture

較啱晒位置,睇吓小小豬坐得幾舒服~
Picture

兒童人體工學桌的桌面板用心升級奧地利原裝進口E0 V313低甲醛環保板,具有耐刮、耐磨、耐熱及防潮特性~
Picture

仲附有一個鋼珠滑軌櫃屜,小小豬已經放晒佢啲至愛字咭圖書係入面啦~
Picture

桌面設有七段式傾斜角度,可以因應小朋友嘅唔同工作,調整適合角度~
Picture
PicturePicture

桌面仲設有桌墊功能,需要閱讀時就可以升上,書本就可以放係桌子上面啦~
Picture

桌腳亦都設有身高標示,亦都可以因應小朋友高度嚟調整~Picture

其實唔好以為再升高張桌子係好困難,其實只要扭動兩邊的旋轉位就可以升高,最高仲可以升到72.5CM,即係可以用好多年啦~
Picture

介紹完就等我分享吓小小豬用嘅情況先,其實當收到依套兒童人體工學系列套時,都已經同小小豬講依套桌椅係用嚟做功課同埋學習用。

所以每當我地同佢講做功課時,佢就會自動自覺拎啲功課上書桌,仲乖乖地坐定定係椅子,好專心咁做功課,坐姿都好正確呀~
PicturePicture

除左做功課之外,小小豬都好鐘意係桌子上面玩字咭。緊係啦,張桌子咁大張,可以整整齊齊咁放好,同埋最重要係頭同頸部唔洗向前傾,坐姿正確呀~
Picture

當小小豬閱讀圖書時,我地會將桌面調整高兩格(大約30度),閱讀時就可以將圖書與眼睛係水平線上,唔洗彎腰影響坐姿嘛~
PicturePicture

最後,我地亦都會將桌面調整至最高,咁就可以等小小豬玩吓油彩啦~
PicturePicture

整體上我地都對依套kid2youth M2 兒童人體工學系列套裝非常滿意,尤其係可以因應成長嚟調整,相信都可以用到好幾年呢!

雖然依家擺左係容廳都佔左少少地方,不過為左要令小小豬有一個良好嘅學習環境,同埋培養良好坐姿,所以我地都覺得係值得呀!

 

More information :

網址:http://shop.freemax.com.hk/product-detail_M2-Set.html

FACEBOOK:https://www.facebook.com/FreeMAXhk

沒有留言:

發佈留言