2014年3月18日星期二

星期六好節目

15 MARCH 2014(SAT)

今日嘅節目其實都唔算豐富,不過對小小豬嚟講就應該係好新奇,因為去接DADDY放工呀!

當然接大肥豬放工就唔係啲咩新奇事,新奇係在於可以坐係位度攪攪陣,同有得玩電腦呀~
Picture

平日冇乜機會玩電腦嘅小小豬,一去到OFFICE,見到有電腦仲唔點會唔想玩。

難得大肥豬又批准,依隻豬仔仲唔大玩特玩。雖然都只係個Word度按吓啲數目字,不過小小豬都已經好開心,仲非常認真咁呀!(因為大肥豬話佢張枱太亂,只准我放一張相...哈哈)

玩左一陣,我地就去又一城入面餐廳開餐啦~
Picture

粟米蝦餅 - 送到來都仲係熱棘棘,入面有好多粟米,仲有好彈牙蝦肉,下次嚟一定要再食呀~
Picture

白汁菠菜三文魚長通粉 - 依個白汁係比較稀啲,但估佢唔到個味可以咁香。可能我都係鐘意食白汁,加埋啲三文魚,所以真係覺得好食。不過我都只係食左少少,因為俾小小豬食哂呀~
Picture

小小豬真係食得好滋味呀~
Picture

吉列豬扒飯 - 一向我都唔太鐘意食吉列豬扒,所以依個原本係打算叫俾小小豬食,不過隻豬仔掛住食長通粉,所以只係食左兩啖,之後就交哂俾大肥豬食。大肥豬話味道都OK,同外面食嗰啲都係差唔多,冇特別驚喜~
Picture

食飽飽就當然去行吓商場,又一城有咩啱小小豬行?咪就係玩具反斗城啦!

不過好在入嚟反斗城,因為小小豬又有新嘢玩,就係買到啱小小豬著嘅滾軸鞋。

依對鞋小小豬著都係大少少,不過好在反斗城職員可以俾我地試穿,試左之後又發現其實都幾OK,所以就買左佢啦~
PicturePicturePicture

其實早係幾個月前,大肥豬想俾小小豬玩滾軸鞋,話想等小小豬學吓平行。不過行過幾間反斗城都唔見有咁細對,終於今次係冇計劃之吓揾到!

沒有留言:

發佈留言