2014年3月29日星期六

簡單快樂星期六

29 MARCH 2014(SAT)

一早就計劃左今日入海洋公園玩一轉,不過天氣唔係咁好,加上小小豬啲咳又未清晒,所以都係乖乖留係屋企休息一吓,之後等夜晚返小豬媽屋企食飯。

雖然冇得出街玩,不過留係屋企簡簡單單咁都過左一個開心嘅下午呀!

小小豬咁開心咪就係因為又有嘢食啦~
Picture

事緣小豬媽前幾日去針灸,之後路過花墟見到勁大粒嘅原粒栗子(基本上仲大粒過十蚊餅呀),即刻買俾愛吃栗子嘅小小豬呀~
Picture

所以今日就可以同小小豬嚟個光波栗子,等食嘅小小豬幾心急~
PicturePicturePicture

之前都曾經分享過整光波栗子過程,如果大家有興趣,可以重溫此網誌(請按此)。

食得啦...真係又大粒又好味,新鮮出爐仲係好熱辣辣,不過依個為食豬已經急不及待要食啦~
Picture

其實分享小小豬嘅為食事件都係其次,主要都係分享佢兩父子嘅開心玩樂嘅一刻。

一向小小豬都係好痴大肥豬,總之有大肥豬係度,小小豬就可以唔要我都得。當然啦...因為我係做惡嗰個,對小小豬都嚴嚴地,但大肥豬都算係個YES DADDY,係唔太過份嘅情況下,真係同小小豬玩咩都得。

不過,真係唔怪得小小豬痴佢多啲,就係今日佢地兩父子嘅活動,我真係自問做唔到,所以就留俾佢地溫馨啦~
PicturePicturePicture

佢地兩父子都不知玩得幾開心,玩左空中飛人都大大話話有十幾下,玩到個傻豬仔笑到傻左,唔願落返地呀。真係要俾個叻大肥豬,玩左咁耐一啲都唔覺攰。

當大肥豬知道我偷影佢地時,係唔準我放上嚟,話佢好醜怪哦。不過,我又覺得兩父子玩得咁開心又投入,一啲都唔醜怪,仲係一個勁溫馨嘅場面添。

沒有留言:

發佈留言