2014年3月12日星期三

SNAPARTY 玩自拍

9 MARCH 2014(SUN)

去影樓玩自拍真係依家嘅時興好玩活動,我地三口子今日又去玩自拍啦!

多謝 Snaparty全新派對式拍照體驗嘅邀請,今次又有得去玩去影靚相,真係啱晒我依個影相控呀~
Picture

Snaparty係旺角西洋菜街唐樓上面,坦白講,當我行入大廈時,都真係俾那座舊舊的唐樓令到我有少少驚~
Picture

之後帶著戰戰兢兢心情行幾層樓梯再轉升降機之後,踏入Snaparty時,就種驚驚嘅心情結束了,因為入面嘅環境同出面真係好似兩個世界,入面新穎好多~
Picture

 Snaparty有三間拍攝房間,佢地安排左我地去可以入兩間房影相,就係工作人員幫我地準備嘅時間,去參觀吓啲道具。道具放晒係同一位置,都好方便呀~
PicturePicture

準備好晒就可以入去影相啦!其實我地有去玩自拍經驗,不過工作人員都好詳細咁同我地介紹,仲教小小豬自己用添~
Picture

其實同其他自拍館一樣,儀器同佈都都大同小異,不過Snaparty就多左一個功能,就係有音響設備,有線可以接電話嚟播放音樂,咁就可以邊聽歌邊影相啦~
Picture

我地開始影相啦,首先就係入PARTY房玩自拍,小小豬都識自拍呀~
Picture

不過,就係因為小小豬玩自拍玩得好開心,全程就掛住玩個搖控話要自己,所以唔多肯乖乖同我地影,真係激C我呀~
PicturePicturePicturePicture

想影依個"LOVE"場景好耐,終於可以影到啦,不過小小豬就唔多合作,唔肯望鏡頭呀~
PicturePicture
PicturePicturePicturePicturePicture

玩左大半個鐘之後,工作人員就帶我地去女神房玩啦!依間房明顯就女性化好多,我又幾鐘意,因為我好鐘意粉紅色嘛!(不過就撞左我地今日套母子添)

先嚟同大肥豬影張SWEET SWEET相先,好耐冇兩公婆影啦,好鐘意依張呀~
Picture

之後就同當然同小小豬一齊影,轉左房有一樣嘢好,就係個搖控話係隔離房,所以小小豬就可以專心同我地影啲啦~
PicturePicturePicturePicturePicture
Picture

不過,事情又點會咁順利呀?正當我同小小豬出去拎道具眼鏡時,當小小豬返入房時,就俾佢見到大肥豬係度研究個搖控,就係咁....小小豬就又做攝影師,佢要自己玩自拍啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

全日至愛依張,小小豬終於都笑得好燦爛同我影啦~
Picture

開開心心咁又玩左一個鐘,基本上我覺得自拍真係幾好玩,價錢唔貴之餘,又可以FREE FREE地自己鐘意點影就點影,所以真係好啱情侣或者一大班朋友嚟影啲開心攪笑相呀!

因為今次只係我地三口子去,冇左小豬媽同LULU妹在場幫手引小小豬望鏡頭,加上小小豬小小豬全程掛住玩搖控同啲波波道具所以要好好地影啲三口子相都唔得真係激C我啦!

 

More information :

網址:www.snapartyhk.com

FACEBOOK:https://www.facebook.com/snapartyhk

 

沒有留言:

發佈留言