2014年3月10日星期一

kawai日本肝油丸

8 MARCH 2014(SAT)

早前我地嘅好朋友仔送左俾我同小小豬,就係既健康又好味嘅kawai日本肝油丸產品呀~
Picture

其實我對依個產品都有好深刻印象,成日覺得KAWAI依個棒球小子個LOOK好型仔,每次見到佢啲宣傳廣告,我都會幻想吓小小豬如果著左依套棒球衫,一定好型仔呀...哈哈哈!

講返正題先,小小豬嘅禮物就係日本肝油丸C20,依個含有維他命A+D+C,可以增強抗病能力之外,最適合不愛吃蔬菜水果人仕~
Picture

咁即係好啱小小豬,雖然依個為食豬好鐘意食嘢,不過一講起啲菜佢就十萬不願意,我要將啲菜切到細細粒混入啲飯度先肯食呀!

依小小豬嘅年紀,早晚各食一粒,所以每日早晚嘅奶奶之後,佢就會自已去拎嚟食呀~
PicturePicture

仲識得自己打開拎嚟食添~
Picture
Picture

嘩...好味呀~
PicturePicture

軟軟嘅果汁味肝油丸,真係成粒都係粒咁,慢慢咀嚼咬感都唔錯,小小豬都不知幾鐘意呀!

小小豬有幾鐘意?睇佢學我同盒肝油丸影相就知啦...哈哈哈~
Picture

至於我嘅禮物,就係KAWAI EC美肌維他命,依盒被譽為《美的維他命》,可以滋潤美顏、美白亮澤、平滑細膩、加強彈性、面色紅潤同防止老化,總之就係食左會靚,我當然係好鐘意啦,因為靚係由內到外嘛~
Picture

我早晚都要食三粒,雖然好似好多,不過三粒放晒入口,咬咬吓又幾好咀嚼,完全係覺得食緊軟糖咁呀!

依家小小豬又多一個責任,就係每當佢食嘅時候,佢地會幫我準備埋,負責數三粒俾我呀~
PicturePicture

我地兩母子都好乖乖,大大話話都食左半個月,已經成為我地習慣,每日必做嘅事啦!

沒有留言:

發佈留言