2014年3月19日星期三

第一次玩滾軸鞋

15 MARCH 2014(SAT)

買左新玩意當然要即刻去踩踩佢啦,所以係返屋企前去附近嘅足球場玩返轉先,著晒成套裝備(仲個護手冇帶,因為著長袖衫覺得唔洗用住),係唔係似模似樣好有型呢~
Picture

上一篇都同大家分享過,其實我地想買滾軸俾小小豬玩好耐,都行過幾間反斗城,不過一直都搵唔到啱小小豬,就係冇預期嘅情況吓,又俾我地買到啦~
Picture

依一套比我地之前見到嗰啲仲啱小小豬,除左有齊晒所以保護配件之外~
Picture

當然最重要就係對滾軸鞋~
Picture

我地之前見過好多滾軸鞋都係一字排輪,如果初學者一定比較難掌握個平行,所以我覺得依對滾軸鞋最好就係以三角輪,咁細細個嘅小小豬玩起上嚟都可以平行好啲,又可以安全啲啦~
Picture

落場玩當然係準備著裝備先啦~
Picture

首先就教小小豬企定定,捉到個平行點先~
PicturePicture

之後就慢慢帶佢行一轉先~
PicturePicture
Picture

之後大肥豬就慢慢教小小豬玩~
PicturePicture
PicturePicture

開始識得自己行啦~
PicturePicture

識行幾步就扮叻啦~
Picture

趺倒唔緊要,努力再嚟過~
Picture

請容許我唔知醜咁讚吓小小豬,因為以第一次玩嚟講,教左一次就已經可以自己行幾步,都真係幾叻仔啦~

 

今次小小豬嘅表現真係比我預期好好多,因為小小豬都係一個觀察型小朋友,新事物都要識應一段時間先會去做,加上滾軸鞋對佢嚟講又真係好似難左啲,平日小小豬行路都傻吓傻吓咁,所以都開頭我都估小小豬唔多肯玩。

但又真係估佢唔到肯試又肯自己行,跌倒又會開心笑住嚟話再玩過,所以都真係要讚吓依個百厭豬呀!

雖然小小豬鐘意玩,不過始終都係第一次,所以都係玩左十分鐘左右,等佢玩多幾次熟練啲先再慢慢加長時間啦!

沒有留言:

發佈留言