2014年3月3日星期一

幫指甲扮靚靚

3 MARCH 2014(MON)

繼結婚嘅時候出過去整靚靚指甲,時隔六年有多之後,今日我又去同指甲扮靚靚啦~
Picture

其實一向我都好鐘意同指甲靚靚,不過因為平日又要照顧小小豬,唔好話出去整指甲,就連塗吓指甲都唔會啦!

不過,因為糖糖有個好友開左間美甲店,見糖糖整左又幾靚,所以我又去踩場幫襯吓啦~
Picture

雖然地方都唔算大,不過設備都好齊全呀~
Picture

首先就係揀個主底色先,有好多選擇,真係好難揀呀~
Picture

由於我唔習慣留指甲,但我又唔想延長啲指甲,所以開頭都有擔心整唔到。不過美甲師朋友話短短地都可以整,只不過可能繪圖個發展空間唔大,所以就開始整啦!

我今次係做SOAK OFF GAL,首先就修修甲,美甲師朋友好專心哦~
PicturePicture

先塗BASE,之後就可以塗底色啦~
PicturePicture

再嚟晒一晒燈等佢快乾啲~
Picture

塗左三四層主色GEL之後,初步完成左啦~
Picture

之後就可以開始畫圖案,就係用依啲顏料係我啲指甲上畫啦~
Picture

其實依個步驟先係精景所在,因為要係咁細嘅指甲上畫圖案,真係好難呀!我自問真係做唔到,美甲師朋友仔真係好有心機咁同我畫呀~
PicturePicture

經過一段都時間,最後塗埋光油,咁就完成啦~
Picture

美甲師朋友仔仲幫我設計左我地三口子嘅豬仔圖案,真係勁鐘意呀~
PicturePicture

做完GEL甲,朋友仔仲幫我做巴拿芬蠟護理,未做之前手都有啲乾紋呀~
Picture

首先就清潔隻手先~
Picture

之後就用香薰油按摩手部~
Picture
Picture

之後就浸上巴拿芬蠟機上面,大約浸五次左右,等待出左蠟膜~
PicturePicture

隨即以保鮮包裹再套上手套保溫~
PicturePicture

等大約10-15分鐘,就可以脫出手蠟啦~
PicturePicturePicture

感覺手部細紋明顯轉淡,而且都覺得好滑手呀~
Picture

雖然只係畫吓圖案同做手部護理,依啲看似好簡單嘅工序,原來都用左兩個幾鐘。我同糖糖就有傾有講咁,好似好快過左。不過美甲師朋友仔就辛苦左兩個鐘幫我整靚靚,真係辛苦了!

除左手美甲同手部護理之後,朋友仔依家都全身舒壓按摩及淋巴引流,如果有興趣可以去睇吓呀!

 

More information :

Facebook:https://www.facebook.com/nailimagineconcept

沒有留言:

發佈留言