2014年3月4日星期二

小豬媽小豬爸的紀念日

4 MARCH 2014(TUE)

今日就係小豬爸同小豬媽結婚NNNN年紀念呀(當然唔話俾大家知係幾多年,因為幾多年就即係我幾多歲嘛..呵呵呵)!

我地一齊開開心心咁嚟個簡單嘅慶祝晚飯啦~
Picture

原本都PLAN好左入石澳食泰國嘢當係一個慶祝小活動,不過小小豬剛剛病好,小豬爸又開始作病,同埋又怕天氣太凍會冷親小豬媽,所以最後就決定改善計劃,去屋企附近嘅小菜館食啦~
Picture

依間雖然都開左有一陣日子,不過我都係第二次嚟食,打冷菜館當然要食吓啲潮州嘢先啦!

鹵水鵝 - 個味都算幾入味,不過就覺得唔夠熱呀~
Picture

韭菜蜆肉- 開頭都以為係我地平日食開嘅蜆肉,點知一上枱就真係打左個突,點解會係咁呀?原來依啲係潮州蜆肉,個味都係OK,送飯都幾好,不過可能同我預期嘅有少少唔同,所以感覺上好似唔鐘意咁呀~
Picture

魚湯海味浸波菜 - 都係啲大路餸,所以都冇乜問題,都係嗰句...如果熱啲上枱應該會好味啲~ Picture

香煎美極魚頭 - 依個唔錯,煎得幾香口得嚟又唔會太乾~
Picture

京都骨 - 個味都幾好,好多菠蘿...要加分呀~
Picture

椒鹽鮮魷 - 依個餸可以話係全晚至正嘅,香香脆脆,啲鮮魷又新鮮~
Picture

今晚就係咁簡簡單單同小豬媽小豬爸慶祝,其實食乜嘢都唔係重要,最重要就係大家開開心心嘛!

等天氣好返啲,我地先再約埋細路,一家人齊齊整整開開心心再食過飯!

沒有留言:

發佈留言